Jak reklamować swój biznes w Google?

Google – jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. To jest jak kartoteka mega biblioteki, w której zarejestrowano wszystkie tu znajdujące się książki. W przypadku Google zamiast książek znajdują się wszystkie strony internetowe z całego świata, które system układa według swego porządku. Niema możliwości, aby strona internetowa była się w tym miejscu, gdzie się chce. Wszystko działa według swobodnych zasad konkurencyjnych, wszystkim jest udzielone takie same prawidła rostu w systemie wyszukiwania Google. Czym bardziej lepiej firma będzie działała, tym większa jest możliwość rostu w systemie wyszukiwarki. Więc inwestować w reklamę Google jest na pewno warto. Nie na darmo mówi się: „Jeżeli cię niema w Google, znaczy to że cię wcale niema”.  W tym Artykule dowiemy się, jak reklamować swój biznes w systemie wyszukiwarki Google.

Forma reklam internetowych

Przez ostatnie lata forma reklam internetowych jest troche inaa. Wcześniej reklama była jaskrawa, pompatyczna (z różnymi efektami wizualizacji), dominowały niespodziewane wyskakujące okna reklam (pop-up). W aktualnym czasie reklama przeniosła się do jak najskromniejszej formy – krótki opis, tekstowy załącznik itp. Takie zmiany są, ponieważ dla użytkowników stron internetowych zaczęło rozdrażniać takie wyjeżdżające reklamy. Wyszukiwarki internetowe teraz mają dodatki blokujące wyskakujących reklam. Prawdę mówiąć, taka reklama nie wabi użytkowników, ale na odwrót zniechęca do jej przeczytania. Taka reklama tworzy negatywne emocje i odstrasza od korzystania usług reklamujących po przez firmę.

Teraz na portalach internetowych często zauważane są minimalistyczne wyświetlacze reklam. W nich są obecne słowa dostosowane do konkretnej zawartości strony internetowej, dlatego nie rozdrażnia użytkowników. Te reklamy są dopasywowane do konkretnej tematyki strony internetowej. To – reklama kontekstowa. Takiego rodzaju przykładem realizacji reklam jest system „Google Mail”, za pomocą którego dopasowuje się reklama, tematycznie związana z waszą zawartością wiadomości. Lecz niestety wybór reklam nie zawsze bywa dokładny, ponieważ wyszukuje się pod względem słów kluczowych, a nie według znaczenia.

W systemie wyszukiwarki Google możemy reklamować płacąc oraz za darmo

W systemie wyszukiwarki Google możemy reklamować swoją firmę płacąc jak i bezpłatnie. Oczywiście efektywnie i najszybciej osiągalna dla użytkowników internetowych jest reklama płatna. To jest  najlepszy sposób być szybko zauważonym, ponieważ reklamę będzie widać przy najbardziej konkretnym zapytaniu odpowiadającemu wynikowi. Płatną reklamę jest możliwość zamówić w systemie „AdWords”.

W ten system jest integrowany program obserwowanie statystyki „Google Analytics”. Daje to możliwość obserwowanie frekwencji swojej strony internetowej, oraz frekwencje stron konkurencji. Specjaliści radzą przed zaczęciem reklamować, aby przez jakiś czas monitorować statystykę strony internetowej. Ponieważ to dobry sposób do porównywania różnicy odwiedzających bez reklamy i z ją. To pomoże wyciągnąć wnioski o efektywności reklam.

 

Tworzenie kampanii reklamowej

Następny ważny punkt – tworzenie kampanii reklamowej. Kampanii reklamowe bywają dwóch typów: słowo kluczowe (Wyświetlane wyniki w wyszukiwarce „Google”) oraz mejsca publikacji ( wyświetlane jest przez „Google” za pomocą partnerów stron internetowych). Powszechnie reklama używana jest według słów kluczowych . Używając system „AdWords” możemy wybrać odpowiednią audytorię reklam według kraju i języka.
Bardzo ważne jest odpowiednio sformułować reklamę.  Muśimy wybrać jak najkrótszy i efektywny, ale  i dobrze reklamujący się objekt odpowiadający dla tekstu.

Najważniejszy etap – wybór odpowiednich słów kluczowych. Trzeba poczuć się użytkownikiem i przedstawić, jakie słowa można wpisać do wyszukiwarki, szukając produkt lub usługi swojej firmy. Ponadto, system „Google AdWords” po przez banery reklamowe proponuje możliwe warianty słów kluczowych. Proponowane są formułowania kilku benerów reklamowych na podstawie tego systemu. To pomoże wyjaśnić, który tekst reklamy przyciąga najwięcej klientów i wybrać mianowicie  jego.

Mówiąc o inwestycji w reklamę, w systemie „Google AdWords“ płaci się za rezultat, wtedy gdy użytkownik wciska ogłoszenie i wejdźie na stronę. Ponadto, rejestracja do „Google AdWords jest darmowe.
Chcąc reklamować swój biznes używając miniony system, nie obowiązkowo mieć duży budżet. Do inwestowania reklam – ma każdy swój wybór. Zaczynając, dobrze jest ustawić odpowiedni dzienny budżet, który można później redagować.

Jeśli masz jakieś pytania związane z reklamą w systemie wyszukiwarki „Google“, kontaktuj się z nami Studio 4D razem znajdziemy odpowiedni i efektywny sposó na reklamę.

error: